Tema: Re: eshop nuoma
Autorius: qwerty
Data: 2020-01-09 08:23:52
Pasakyta - padaryta. Prestashopas pasikure ganetinai lengvai. Dabar tik
templeita pasirinkt tinkama ir turini sukelt tvarkingai. Cia abiem
variantais svarbus momentas turbut...

"qwerty"  wrote in message news:qv3suc$9ob$1@news.omnitel.net...

Blet, po tokiu motyvaciniu kalbu jau pradedu linkti link sio varianto...

"Linas Petkevičius"  wrote in message news:qv20bu$tle$1@news.omnitel.net...

Pirmiausia, zmogus newsus turi - reiskia minimalus kompiuterinis
rastingumas yra. Jei nepatemps - manau rasti aplinkoje zmogu su tokiomis
ziniomis, net ir  negiliomis turetu buti imanoma. As tame reikale
ganetinai zalias, draugas nulis, bet sugalvojo pasikurti e-shopa
lygiagrecia pagrindniam verslui. Pasedejome kelis vakarus prie taureles
arbatos, parukem manualus - krautuve veikia jau metus, pliusa nesha, kad
ir po stuke, kartais maziau, bet savikaina tikrai buvo juokinga. Ne
amazonas ir kaip taburete sukalta, bet visgi...

Antra - kuruva zingsniu, kaip domeno pirkimas, hostingas, tvs
paleidimas, db sukurimas pasidaro is vienu ranku, kad ir kokiame
serveriai.lt. Nereikia net labai IT ziniu - installatron ir panasus
irankiai padeda visiskiems cainikams.

Trecia - tai tam tikras testas. jei stringi siame zingsnyje, tai judeti
toliau bus visiskai sunku. Ir gal zmogus pasakys - eikit nx su tais
esopais, tai ne man. Ir tai bus labai gerai.