Tema: Re: eshop nuoma
Autorius: Silencer
Data: 2020-01-07 22:12:09
Aš manau, kad nieko blogo ta nuoma (pats nesinaudojau, tik esu daręs su
Prestashop). Su nuoma nebent būtų problemos, jei būtų kažkoks
nestandartinis poreikis. Bet spėju to nebus.
Jei trumpai, tai čia tiesiog tik įrankis, o su tuo įrankiu reikia dirbt.
Labai svarbu prekinis ženklas, socialiniai tinklai, supportas,
nuolatinis darbas (aprašymai, SEO, sklaida ir t.t.), tai tuomet ir
šypsosis sėkmė :)