Tema: Re: Revolut vs Paysera vs PayPal
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-06 08:41:49
On 2019-08-05 16:24, Sail wrote:
> Olandijoj turejau experienca, kai vakare gastronome istraukiau stolnika
> atsiskaitymui.
>
> Subego personalas, visaip tikrino ir itariai ziurejo, bet galu gale
> prieme. Dideli pinigai - ne juokas.

Priminėt :) Prieš kokių 10 metų buvo draugas iš Maskvos atminęs pas mane
į svečius ir atsivežė eurų banknotais po 500 :))) Žodžiu, jau maniau jis
pasisvečiuos ir neišleidęs ne euro išvyks namo, nes visas sąskaitas man
teko visur apmokėt :) Niekas niekur neėmė to popiergalio, o tik
sulėkdavo pasižiūrėti :) Tai kažkelintą nuotykių dieną mynėm į Olandiją
prie jūros, tai būtent ten pavyko kabake ant jūros kranto tą popiergalį
įngrūst :) Irgi subėgo, apžiūrėjo, bet priėmė :) O prieš tai bandėm
visur, tai be šansų :)

Tarp kitko, aš kai pamačiau kokias kupiūras jam išdavė bankas MAskvoje,
tai iškart juokiausi ir perspėjau kaip bus, nes prisiminiau dar prieš
keletą metų ankstesnius savo nuotykius Prancūzijos provincijoje su 200
EUR kupiūra :]