Tema: Re: Revolut vs Paysera vs PayPal
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-05 15:57:50
On 2019-08-05 15:32, Linas Petkevičius wrote:
> We take the rate from Friday 00:00 and apply a 0.5% mark up on major
> currencies and 1.0% on other currencies to protect the company from
> potential losses due to a large fluctuation in the rate

Tai aš taip ir parašiau, jog tik darbo metu nemokamai, o naktimis ir
savaitgaliais skaičiuoja papildomą 05-1.0%. Ir tai logiška, nes neaišku
kas pirmadienio rytą nutiks su tavo pakeista valiuta. Tevolut dėl to
nenori turėti nuostolių. Todėl kai keliauji ir jei reiks vėlai vakare ar
savaitgalį grynų, geriau apsilankyti prie bankomato darbo dienos metu.