Tema: Re: Revolut patikimumas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-22 15:36:29
Man irgi grazino ka tik. Sutapimas gal, bet po 20 minuciu, kai parasiau
savo nuomone, kur ismetus kablelius ir artikelius mandagiausi zodziai
buvo fuck ir asshole.

Beje - uzblokavo del pavedimo is Sodros, nes paprase tik mano pajamu
deklaracijos ir dokumentu apie sito pavedimo paskirti. Parasiau,kad
deklaracijos neturiu ir neduosiu, o Sodros dokumentus, kuri jiems
itartina, issiunciau praeita treciadieni. Pyst ir babkes. Be jokiu
atsiprasymu, tipo cia viskas normaliai.