Tema: Re: Revolut patikimumas
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-20 02:22:31
On 2019-05-20 00:12, fenix wrote:
> bet
> irgi buvo daug "smagiu" situaciju, kai net padorios korteles, ne
> debetines tiesiog neveike.

Šiaip, neegzistuoja super patikimų kortelių iš super patikimo banko.
Kažkada tuo įsitikinau su vieno labai didelio ir garsaus užsienio banko
kreditine kortele, kai vienoje Graikijos saloje išvykstant į oro uostą
nebuvo įmanoma ja sumokėti už viešbutį. Situacija būtų labai smagi, kai
jau laikas skubiai mint, o kortelės neima ir meta pranešimus, lyg
kortelė būtų blokuota. Jau net į mus ėmė įtariai žiūrėti. Išgelbėjo
lietuviška swedbanko kortelė.

Būtent todėl aš niekur nekeliauju neturėdamas bent kelių skirtingų bankų
kortelių. Revolut aš aišku neginu už tas nesąmones, bet ir situacijos,
kai kišenėje vien Revolut, aš visiškai neįsivaizduoju. Man tai tokia
pagalbinė kortelė su minimalia pakankama suma joje. Kelionėse tikrai
praverčia.