Tema: Re: Revolut
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-21 01:47:06

p.s.

On 2019-01-20 22:55, Korke wrote:
> jei patys twiteryje raso,kad turi rimtu bedu, tai ka cia pasisnargliaves
> siuo postu pasiekt planavai? man taip nuosirdziai idomu.
> Ar tau cia koks dev'as insiders info numes? Blet kaip zmonems kai
> kuriems demesio trukumas ju asmenybei pasireiskia idomia forma...
> Ar kaip debilas Jonaitis, rasai bele parasyt....dar linka i strapsni
> ideda anas kazkoki...

Sutrukdžiau gert? Ar įsivaizduoji, jog visi pasaulyje privalo naudotis
tweeteriais ir feisbukais? Eik, išsiblaivyk, paskui į njusus rašyk, nes
turbūt labai nustebtum sužinojęs, koks procentas njusų lankytojų
nesinaudoja soc. tinklais.

> Protingi zmones jau seniai nelaiko visu babkiu vienoje vietoje ir deje
> skersa ant tokiu dalyku... ar kazko is aliko nenusipirksi ir tavo
> pasaulelis sugrius?

Protingi žmonės būtent tokius sprendimus, ale Revolut, ir naudoja
visokiems internetiniams pirkimams iš Kinijos, o ne bapkių juose
laikymui, tad čia vėl į lankas pavarei. Blaivykis, ryt į darbą.