Tema: Re: Revolut
Autorius: Korke
Data: 2019-01-20 22:55:16
jei patys twiteryje raso,kad turi rimtu bedu, tai ka cia pasisnargliaves
siuo postu pasiekt planavai? man taip nuosirdziai idomu.
Ar tau cia koks dev'as insiders info numes? Blet kaip zmonems kai
kuriems demesio trukumas ju asmenybei pasireiskia idomia forma...
Ar kaip debilas Jonaitis, rasai bele parasyt....dar linka i strapsni
ideda anas kazkoki...

Protingi zmones jau seniai nelaiko visu babkiu vienoje vietoje ir deje
skersa ant tokiu dalyku... ar kazko is aliko nenusipirksi ir tavo
pasaulelis sugrius?