Tema: Re: Kainų kritimo grafikas
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-01-16 21:29:59
Tokia skaičiuoklė būtų excelis (ar koks tens openhujofiso ekvivalentas) :)

Susivedi už 12 mėnesių keliolikos daiktų naujų ir skelbimų kainas, gauni
linijinį grafiką. Matai trendą (tendenciją). Jis tau absoliučiai nieko
naudingo nepasakys, bet bus lengviau vizualizuotis kreivės formą.
Bet jei nori, pasiverti visa tai vidutiniais procentais mėnesiui, ir
duodi exceliui paskaičiuoti kiek "kainuos" kas nors.

Koks pvz padorus DELL U2412M skelbimuose kaip kainavo 150€, taip ir
kainuoja 150€.. jau kokius 4 metus :)