Tema: Re: Kainų kritimo grafikas
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-01-16 18:55:17
Vytukai, tu ekonomikos nesupranti. Nebus tokiu skaiciuokliu. Prabangus
daiktas nuvertes greitai, pigus, bet neluztantis - letai. Bet gali buti ir
priesingai, ziurint ka gamintojai ir konkurentai paleidzia i rinka.
Visi perkami zaislai nesa nuostoli ir yra skirti sunaudojimui. Kai noresi
parduot, tada ir pasiskaiciuosi, kiek gausi.