Tema: Re: Ie?kau foto juostos ry?kinimo dalyk?
Autorius: AS
Data: 2018-12-09 18:59:41
"svyt" <vytster@gmail.com> wrote in message
news:pspl5l$uo2$1@trimpas.omnitel.net...
> Del 1 laipsnio dzin, bet man su spavotom juostelem gaudavos
> nesusipratimas su antra ekspozicija, vis nenutaikydavau namu
> salygomis kiek svitint, o klaidos tuo metu brangiai kainavo-
> juostele 10 proc inzinieriaus atlyginimo, plius ryskalai 5
> juostelem antra tiek. Tai pora isryskinus daugiau tuo
> nebeuzsiemiau ....

Kazkaip su draugu tais laikais nuderinom, kad gerai gaunasi apie 5 in
palaikius prie standartines tais laikais lempos 60W vonios palubeje. Svarbu
tik labai arti prikisti ir is visu pusiu apsviesti. Speju, kad tam etape
pereksponuot sunku, lengviau gal nepakankamai eksponuot. Va su temperatura
ir laiku tai labai ziuret reikia. Atidirbus sistema, viskas labai gerai su
ORWO budavo. Veliau jau ju nebebudavo pirkt, o turetas pasenusiom reikedavo
papildomai laika koreguot. Pridejinet minutes is akies ir lubu pagal senumo
laipsni. Va sitoj vietoj jau rimtai sunkiau pataikyt. :)