Tema: Re: Ie?kau foto juostos ry?kinimo dalyk?
Autorius: svyt
Data: 2018-11-17 20:03:33
Del 1 laipsnio dzin, bet man su spavotom juostelem gaudavos
 nesusipratimas su antra ekspozicija, vis nenutaikydavau namu
 salygomis kiek svitint, o klaidos tuo metu brangiai kainavo-
 juostele 10 proc inzinieriaus atlyginimo, plius ryskalai 5
 juostelem antra tiek. Tai pora isryskinus daugiau tuo
 nebeuzsiemiau iki muiliniu laiku, tenkinaus nespalvotom
 nuotraukom, didintuvas, nu, paskui virazas kad juoda rudu
 taptu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/