Tema: Re: 386 restauravimas/ieškomos dalysela
Autorius: useris
Data: 2018-09-03 11:10:46
Dėkui, jei neoriginalus CD tai pats internete išsitrauksiu softą, nebent
būtų kokios egzotikos, pvz lietuviško softo. Atsimenu mokyklose būdavo Logo
Writer, Lietutis, tai Logo Writer radau, o Lietučio ne (DOS žaidimas mokytis
typinti, krenta raidės ir turi paspausti klavoj).
Kokio dar atsimenat lietuviško ar išversto DOS softo?

Dėl Commodore 64, tai įdomus dalykas, kad netilpdavo visas ekrano vaizdas į
RAM, tai norint daryti spalvotą vaizdą reikėdavo mažinti rezoliuciją,
naudoti tik dvi spalvas šalia viena kitos ir pan. (yra youtubėj jei kam
įdomu).

Nuo Xerox nusižiūrėjo Applas, po to gal ir kiti :)