Tema: Re: 386 restauravimas/ieškomos dalys
Autorius: useris
Data: 2018-08-31 15:44:36
Aš girdėjau, kad senesni flopikai gerai laikydavo, tik naujesni 3,5" jų
pabaigoje pradėti gaminti labai pigiai, ir nieko nelaikydavo. Ir tikrai,
būdavo nusiperki dėžutę ir labai greitai jie sugenda.
Man atrodo aš iš tavęs dužusiu ekranu Applą pasiėmiau :)

"Vytenis P." <pc_NOSPAM_@edlonta.lt> wrote in message
Gal kokį flopikų skaitytuvą su kabeliu ir rasčiau. O pačius flopikus rast
neišsimagnetinusius, t.y., priimančius-skaitančius įrašus, rasti bus
sudėtinga :) Kažkiek turiu senų, kurie savo laiku dar veikė. O softą tai
turiu normaliai MS-DOS v6.22 (dydis 3 flopikai), tuo metu populiarus
Norton Commander (dydis 3 flopikai), ir Win 3.11 for workgroups
(8 flopikai). Kažkur ir COM pelė dar yra :)