nu i kas blogai?
saibas grazina, grazina.
uz siuntima nenori grazint ar ka?
--
t.
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message news:pcult6$9mj$1@news.i-klubas.lt...
> Bl3t, kokie ten baobabai sėdi.
> Pagaliau išsimušiau, kad pripažintų klydę, galit pasiskaityt (3 dienos
> susirašinėjimų). Pzdc totalus: pavadinimas netikslus, o aš pats kaltas, kad
> užsisakiau tą prekę. Net pripažindami klydę, aiškina, kad gavau tą, ką
> užsisakiau.
>
> Citatos pradžia:
> "Martynai,
>
> deja, įvyko klaida ir mūsų tinklapyje buvo patalpinta klaidinga informacija.
> Apgailestaujame, tačiau prekės tiesiog neturime į ką pakeisti, nes Jūsų
> išsirinkta prekė būtent ir yra ta - kurią gavote.
> Žinoma, pripažįstame savo klaidą ir siūlome Jums patogiausią sprendimo būdą:
>
> 1. Prekę, jei ji Jums netinka galite grąžinti artimiausiame „Senukų”
> prekybos centre ir iš karto atgauti sumokėtus pinigus;
> 2. Jei prekė Jums nėra tinkama, tačiau galimybės prekės grąžinti patys
> neturite - mes mielai atvyksime ir ją pasiimsime iš Jūsų, na o kai prekė
> grįš į sandėlį - grąžinsime Jums pinigus bankiniu pavedimu - tai gali
> užtrukti iki 14d.
>
> Lauksime Jūsų atsakymo, kuris iš sprendimo būdų, Jums yra patogiausias.
>
>
> Kaip įvertintumėte mūsų atsakymą Jums?
> Puikus Tinkamas Netinkamas
>
>
> --
> Linkėdami geriausio,
> Senukai.lt – pagalba klientams
>
>
>
>
>
>
> {#HS:574984381-450471#}
> On Wed, May 9, 2018 at 10:51:53 EEST, wrote:
> Laba diena,
> dar sykį kartoju:
> pirkau prekę: Vejų sėklos Dotnuvos projektai Shademaster, 10 kg.
> Gavau prekę: Vejų sėklos Sportmaster Dotnuvos projektai, 10 kg.
> Prekę apibūdina pavadinimas. Ne nuotrauka, ne aprašymas, o pavadinimas.
> Tai dvi skirtingos prekės.
>
> Arba jūs man ją pakeičiate, arba aš pildau skundą vartotojų teisių apsaugos
> tarnyboj.
>
> Martynas
>
>
>
> On Wed, May 9, 2018 at 9:54:55 EEST, Senukai.lt <pagalba@senukai.lt> wrote:
> Martynai,
>
> kaip ir minėjome praeitame laiške, gavote tą prekę, kurią ir užsisakėte.
> Taip, pavadinime yra klaida, tačiau aprašymas yra tikslus. Šią informaciją
> patikslinsime. Jeigu prekė Jums yra netinkama, , ją galima grąžinti, tik
> būtina atsižvelgti į keletą sąlygų.
>
> Štai ką reiktų žinoti apie prekių grąžinimo tvarką:
>
> - nepatikusią prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos pristatymo arba
> atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
> - Prekė turi būti visiškai nenaudota.
> - Grąžinus prekę ir įvertinus jos kokybę teigiamai galėsime grąžinti Jums
> pinigus. Jei prekei bus reikalinga papildoma apžiūra tai gali užtrukti iki
> 14 dienų. Jei grąžinate tik dalį prekių, pristatymo išlaidos bus
> negrąžinamos.
> - Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir
> garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke).
> - Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su
> siunta, arba kitą prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.
> - Prekė turi būti pilnai sukomplektuota. Jei taip nėra, negalėsime jos
> priimti.
>
> Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia:
> https://www.senukai.lt/t/prekiu-grazinimas-ir-garantija/k
>
> Prekes priimame prekybos centruose „Senukai“, išskyrus firmines parduotuves
> (visą parduotuvių sąrašą rasite čia: https://www.senukai.lt/stores).
>
> Jei turite klausimų, visuomet kreipkitės pagalba@senukai.lt.
>
>
> --
> Linkėdami geriausio,
> Senukai.lt – pagalba klientams"
>
> Citatos pabaiga.
>
>
> "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
> news:pcub24$3ip$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Dabar susirašinėju su eshopu, kuris sako, kad prekės aprašyme yra klaida
>>> ir aš gavau tai, ką užsisakiau.
>>
>>
>> Zinok ten panasiai kaip politics'uose su vatiniais kapotis..
>> Skirtumas tik tas, kad bendraut su ex-Seniais dar blogiau..
>> Soriukas, mes neatsisakom, bet matot, mes negalim..
>> Nesvarbu ka gyvoj pardej matai - ten kitas UABoabas, o mes
>> tik dukterinis baoUABiukas.. pas mus atskirai buxalina apskaitos ir t.t.
>> Dar pastebejau, kad moketi pavedimais ar kortelem - potenciali bauda..
>