Bl3t, kokie ten baobabai sėdi.
Pagaliau išsimušiau, kad pripažintų klydę, galit pasiskaityt (3 dienos
susirašinėjimų). Pzdc totalus: pavadinimas netikslus, o aš pats kaltas, kad
užsisakiau tą prekę. Net pripažindami klydę, aiškina, kad gavau tą, ką
užsisakiau.
Citatos pradžia:
"Martynai,
deja, įvyko klaida ir mūsų tinklapyje buvo patalpinta klaidinga informacija.
Apgailestaujame, tačiau prekės tiesiog neturime į ką pakeisti, nes Jūsų
išsirinkta prekė būtent ir yra ta - kurią gavote.
Žinoma, pripažįstame savo klaidą ir siūlome Jums patogiausią sprendimo būdą:
1. Prekę, jei ji Jums netinka galite grąžinti artimiausiame „Senukų”
prekybos centre ir iš karto atgauti sumokėtus pinigus;
2. Jei prekė Jums nėra tinkama, tačiau galimybės prekės grąžinti patys
neturite - mes mielai atvyksime ir ją pasiimsime iš Jūsų, na o kai prekė
grįš į sandėlį - grąžinsime Jums pinigus bankiniu pavedimu - tai gali
užtrukti iki 14d.
Lauksime Jūsų atsakymo, kuris iš sprendimo būdų, Jums yra patogiausias.
Kaip įvertintumėte mūsų atsakymą Jums?
Puikus Tinkamas Netinkamas
--
Linkėdami geriausio,
Senukai.lt – pagalba klientams
{#HS:574984381-450471#}
On Wed, May 9, 2018 at 10:51:53 EEST, wrote:
Laba diena,
dar sykį kartoju:
pirkau prekę: Vejų sėklos Dotnuvos projektai Shademaster, 10 kg.
Gavau prekę: Vejų sėklos Sportmaster Dotnuvos projektai, 10 kg.
Prekę apibūdina pavadinimas. Ne nuotrauka, ne aprašymas, o pavadinimas.
Tai dvi skirtingos prekės.
Arba jūs man ją pakeičiate, arba aš pildau skundą vartotojų teisių apsaugos
tarnyboj.
Martynas
On Wed, May 9, 2018 at 9:54:55 EEST, Senukai.lt <pagalba@senukai.lt> wrote:
Martynai,
kaip ir minėjome praeitame laiške, gavote tą prekę, kurią ir užsisakėte.
Taip, pavadinime yra klaida, tačiau aprašymas yra tikslus. Šią informaciją
patikslinsime. Jeigu prekė Jums yra netinkama, , ją galima grąžinti, tik
būtina atsižvelgti į keletą sąlygų.
Štai ką reiktų žinoti apie prekių grąžinimo tvarką:
- nepatikusią prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos pristatymo arba
atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
- Prekė turi būti visiškai nenaudota.
- Grąžinus prekę ir įvertinus jos kokybę teigiamai galėsime grąžinti Jums
pinigus. Jei prekei bus reikalinga papildoma apžiūra tai gali užtrukti iki
14 dienų. Jei grąžinate tik dalį prekių, pristatymo išlaidos bus
negrąžinamos.
- Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir
garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke).
- Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su
siunta, arba kitą prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.
- Prekė turi būti pilnai sukomplektuota. Jei taip nėra, negalėsime jos
priimti.
Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia:
https://www.senukai.lt/t/prekiu-grazinimas-ir-garantija/k
Prekes priimame prekybos centruose „Senukai“, išskyrus firmines parduotuves
(visą parduotuvių sąrašą rasite čia: https://www.senukai.lt/stores).
Jei turite klausimų, visuomet kreipkitės pagalba@senukai.lt.
--
Linkėdami geriausio,
Senukai.lt – pagalba klientams"
Citatos pabaiga.
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:pcub24$3ip$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dabar susirašinėju su eshopu, kuris sako, kad prekės aprašyme yra klaida
>> ir aš gavau tai, ką užsisakiau.
>
>
> Zinok ten panasiai kaip politics'uose su vatiniais kapotis..
> Skirtumas tik tas, kad bendraut su ex-Seniais dar blogiau..
> Soriukas, mes neatsisakom, bet matot, mes negalim..
> Nesvarbu ka gyvoj pardej matai - ten kitas UABoabas, o mes
> tik dukterinis baoUABiukas.. pas mus atskirai buxalina apskaitos ir t.t.
> Dar pastebejau, kad moketi pavedimais ar kortelem - potenciali bauda..