Tema: Re: Q: ebay sellerio laiskas
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-25 18:37:32
nesamone, man daiktas turejo pareit 10-12d. balandzio, is UK i UK, selleris
UK, vakar uzkniso laukt pamygiau "din't receive", seleris siandien refundino
pilna suma, griz i kortele saibos per 3d.d., pas mane mokama viskas per
paypal nuo korteles iskart nuima, per paypal i kortele ir automatiskai
grizta.