Tema: Re: Q: ebay sellerio laiskas
Autorius: kaiser
Data: 2018-04-24 09:43:54
Kiek pastebėjau, tai dažniausiai CN pardavėjai (Ebay, Ali, CN shopai)
patys labiau primygtinai siūlo refundus. Ir jei tik bandai reikalauti
kad siųsk man daiktą iš naujo, tai finale gaunasi kad visvien grįžtama
prie refundo, tik laiko užmarinuojama nemažai. Nes nors atseit ir
išsiunčia iš naujo, bet daiktas taip ir neateina. Dažnai tai visokie
"akcijiniai" ar su kuponais pigiau nupirkti daiktai.
Su vakariečiais viskas kiek rimčiau.