Tema: Re: IT ukleio prieziura
Autorius: MRT
Data: 2018-03-30 11:01:52
> labiau domina tokia schema
>
> Nera darbo - X euru
> Tam tikras valandu kiekis darbo - Z euru.
> Papildomos valandos - Y euru.
> Daug papildomu valandu, nes uzpjautas grybas - 0 euru.

Del "X" = OK, del "Z" = aptarimo metu
(matyt susitarimo reikalas, koki darba padaryt ir kas uz ji priklauso),
del "Y" = idomu ar bus liepta padaryt, ar siuloma.. ar tai "Z" dalis?..
Nes del "Y" tiesiog sakyciau kam man tam skirti N valandu,
jei zinau, kad man gausis uzpjautas grybas su 0 euru,
tai tiesiog negadinsiu savo N valandu.

Tiesa, rasyt rasau.. bet labai abejoju ar tarkim mane labai domina..
Pries 10 metu dirbau UAB'elyje, kur buvau vienintelis ta prieziura atliekantis,
o klientai - diriko pazistamu UAB'eliai.. kaip ir tiko, bet realiai nekoks QoS'as..
Tiesiog tie UAB'eliai iki 10 zmogeliuku - keli kompai su nuliu politiku..

Tai jei ne i tema - nekreipk demesio.. ir as nuo sios diskusijos atsijungsiu :)