Tema: Re: IT ukleio prieziura
Autorius: MRT
Data: 2018-03-30 10:10:33
> Pusmecio tikrai nesigaus.
>
> Manau einamieji reikalai visk susistygavus sprestusi per remote, o atvykti reiktu karta savaiteje ar reciau. Galimybe greitai
> reaguoti į avralus - didelis pliusas. Ne kiekviena karta, suprantama, bet tp labiau reikia nei ne.

Tarkim man gal praktiskai ir gautusi, bet teoriskai komplikuota..
O einamieji reikalai vis vien islieka pakankamai migloti..
Butu tos nulines DK sutartys, gal net sudomintu kaip pagalbininkui..
T.y. nulis darbo = nulis euriuku.. nutiko, bet niekaip negali = nulis euriuku..
Atlik ta ir ana, jei turi mokesi ir turi galimybe = ikrenta sutarti euriukai..
Bet vis vien reikia normalaus support'o, o ne tokiu neprognozuojamu gali/negali..