Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-14 14:18:54
Tegu fleimina, man tai kas :-)
Tos marijos samarietės tada galėjo pačios staigiai susiorganizuot
paėmimą, transportą, primėtyt skelbimų į snukiaknyges ar dar ten kur ir
pas save pasaugot, kol atsiras tas varguolis, kuriam labai tų senienų
reikia. Aš geras svetimiem aš galiu būt tik iki to lygio, kol tai
netrukdo man ar mano artimiesiems, ir to slėpt net nebandau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/