Tema: Re: Atiduodu dujinę viryklę ir šaldytuvxIU
Autorius: no_settings
Data: 2018-03-14 09:48:07
Sitas pyzdzius tik vaizduoja giarūty altruista.

Vietoj to, kad idet dvi foto ten, kur yra zmoniu, kuriems _tikrai_ reikia pagalbos (fb grupsai Atiduodu, skelbimu saitu analogiskos rubrikos), jis meto ilgus durnus tekstus su trumpu time limit i betkur tam, kad is auksto pareikstu, jog cia visi sudziai bei kreivaprociai ir po to priduoda metalistams, kas is esmes reiskia gero daikto sunaikinima.

Veidmaine slykstyne, tfu

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/