Tema: Re: pirkeu.lt
Autorius: Korke
Data: 2017-12-17 21:53:25
ech tas naivumas vaikiskas...
Pirmiausia, tai siuntas "apjungineja" LT sandelyje gulincias jau
suveztas, pries atiduodant/persiunciant LT kurjeriu. Niekas savo
DE,UK,PL sandelio nelaikys uzkrauto tavo smutkem laukdami, kol n ju
atvyks, kad jas i LT isvezt.

O antriausia, irasas reiskia speju (nes sita kontora nesinaudoju, o
konkuruojancia tik), kad is DE isveze kaip ir rase 14d pranesime, o i
Kauna atvyko 15d. Ta diena ir sukure irasa, o siuntejas ten nurodytas
pirminis siuntos, o ne, kad is Amazono ta diena gauta....