Tema: Re: pirkeu.lt
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-14 14:44:45
On 2017-12-14 10:51, eMJei wrote:
> tu turbut klausi ar kilogramai sumuojasi, TAIP SUMUOJASI.

Aš klausiu ne to. Aš klausiu, ar jie leidžia apjungti siuntas, pvz. tris
siuntos, kurias jie gauna iki eilinio ketvirtadienio, kol jie pajuda su
jomis link Lietuvos. T.y. ar fiziškai supakuos kelias gautas siuntinių
dėžes į vieną ir pristatys vienu kartu su vienu kurjeriu, o ne per tris
kartus?

Dėl svorio man iš viso klausimų nekyla, be abejo, jog pasvers viską.

> bet preke +1
> eur komplektavimo mokestis dasideda.

Tai čia jau turbūt pataikei į mano klausimą. Jei teisingai suprantu,
norint viską gauti vienoje dėžėje, vienu kurjeriu, teks po 1 EUR už
kiekvieną papildomą siuntą primokėt. Teisingai supratau?