Tema: Re: Obuolių sultys Kaune
Autorius: Lapinas
Data: 2017-10-07 15:31:59
Neužpiskit.
Va šita obelis https://goo.gl/maps/Sy7JA1i1vFS2
Viena vienintelė ir obuoliai nuo jos. Nebent abalių namai sumainė.
Jei bijot šūdų, tai nežinau ką pasakyt, pievon šika mano šuva, bet prieš
žolę piaunant ar abalius renkant šūdai surenkami ir utilizuojami nuotekų
įrenginyje

Krč spaudimas ir maišas 5l 2,3€,
litrui sulčių reik minimu 1,2 kg abalių.
Vienas cilviekas per valandą gali surinkti 2 maišus krituolių