Tema: Re: Keiciu 64 GB microSD i 2 x 32 GB
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-02 14:12:18
Tai kitaicai gamina ir šūdą, ir gerus daiktus, bet su flash atmintinėm tai
aš nesuprantu prasmės net dairytis į tą pusę - va Vytooks'o tos super geros
LD 64GB kainuoja 21.10 Eur, delivery 34-53 d., šiuo metu iš esančių
sandėliuose imant popsinį skytech.lt pigiausia Kingston 64GB kainuoja 25,89,
gavimas, blogiausiu atveju, po 2-3 dienų, jei vietoj vitrinoj neturi, ir
garanija ne Kinijoj. Jei reikia greitesnės, yra U3 klasės Samsung Evo Plus
už 26.29 Eur.
Jei šnekėt apie 32GB, tai LD kainuoja 11.63, pigiausia pas Skytech - Sandisk
už 11.99.

Žodžiu, tokio daikto, net nevertinant rizikų gaut bybienę, pirkimas bbž kur
yra kaip minimum debilizmas, bo realiai šitai prekių kategorijai mokestis
"už reputaciją" artėja link nulio.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/