Tema: Re: Keiciu 64 GB microSD i 2 x 32 GB
Autorius: Vytooks
Data: 2017-10-02 09:57:16
Aš su LD kortelėm žaidžiu jau N metų ir jokių pretenzijų neturiu. Iš visų kiek pasitaikė, tik 2 po 64 GB parėjo dėl formatavimo į FAT32. To man reikėjo, nes kitaip ne visi devaisai mato exFAT. Skaičiau internete, kad per prievartą suformatuotas korteles kai kurie telefonai tiesiog nužudo, bet ne visi. Surizikavau aš ir mano draugelis, tai pasidžiaugėm tik pusmetį. Tačiau kituose aparatuose tie patys LD 128 GB FAT32 veikia jau keli metai. Bet aš su nepatartinais formatavimais daugiau nebenoriu rizikuoti, todėl man ir reikia FAT32 palaikančių kortelių.
P.S.
Tas parėjusias korteles kinai mum pakeitė, tik reikėjo jiems gražinti senas. Sakė, kad 30 metų garantija tikra ;)