Tema: Re: Gearbest EU warehouse - koks muitu pavous?
Autorius: Doxlas
Data: 2016-10-12 09:15:20
Cube T8S. Pirmi įspūdžiai teigiami. GPS pakankamai jautrus, sugaudė
palydovus stovint prie lango kambary. 4G veikia - įdėjau Pildyk SIM kortą,
Ooklos speedtestas rodo 64.89 Mbps download, 32.53 Mbps upload.
Pirkau dėl gero ekrano, ir jis mano lūkesčius patenkino.
Kas nepatiko - vidinė atmintis (viso 8 Gb) suskirstyta į internal storage ir
USB storage. Tai internal storage viso tik 1,9 GB, kas gali būti per mažai
programoms. Gydosi rootu ir atminties perskaidymu.
SD kortą palaiko iki 32 GB. Tokią ir idėjau, veikia.