Tema: Re: Gearbest EU warehouse - koks muitu pavous?
Autorius: tas kurs Uirshyja
Data: 2016-09-29 12:07:29
As tai pasiziuriu gearbeste, bet perku is ebajaus ta pacia preke.
Gearbestai grieztai uzraso prekes pavadinima ir verte, prie ko
muitininkai prisikabina, o is kinieciu esu 30eur prekes neapmuitintas
gaves, nes ant deklaraciju kitokia verte nurode. Zinoma "prekes" buvo
mikroschemos ir plokstes, tai gal muitininkams proto neuzteko
patikrinti, nes kinieciai ant muitines deklaracijos rase "gift" 5 baksu
vertes.