Tema: Re: K? rinktis backupams?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-28 11:43:29
Kiek kartų jį ištrinsi? Du, ar visus tris? Paprasčiau į paprastą dvd ir
nesukti galvos. Pas mane 10 ir daugiau metų senumo įrašomi cd guli ir visi
puikiai skaitomi. Kaip kokiam nuotraukų archyvui pats tas.

"svyt"  parašė naujienų news:nauc05$f1g$1@trimpas.omnitel.net...

Geriausia irasomi dvd, turi tarkim 3 ir kiekviena karta seniausia
trini. Kai vartotojas vienas viskas paprasciau, kai pas mane 4
metuku kompiuteristas baksnoja i visas isokancias lenteles,
viskas kiek sudetingiau.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----