Tema: Re: plan et s
Autorius: svyt
Data: 2015-05-11 21:14:54
 Su regejimu bedu neturiu.Beveik visi saitai turi mobilias
 versijas, tai isvis jokiu bedu, kitais atvejais pavertus sonan
 pakankamai normaliai iziuriu teksta standartiniam saite, tik
 stumdyt aukstyn-zemyn reikia. Naudoju galaxi mega 6.3, telefonas
 ir siaip pagrindinis irenginys su ekranu prie kurio praleidziu 95
 proc laiko, like 4 telikui ir 1 kompui (10 coliu). Net filmus
 patogiau ziureti, 25 cm atstumu jo ekranas uzdengia teliko
 ekrana,t.y. yra didesnis uz 32 coliu telika uz 3
 metru.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----