Tema: Re: plan et s
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2015-05-11 09:13:54
Na čia dar nuo regėjimo priklauso. Tačiau vistiek, nors aš ir akiniuotis +3,
man mano 7" Coolpadas nepakeičiamas AIO dalykas.
Ir išvis, niekaip negaliu suprast, kodėl būtent 7" padorių fabletų rinkoje
galima suskaičiuoti ant 1 rankos pirštų (planšetės nesiskaito)?
Va ka tik atkeliavo iš kinijos sportinės BT ausinės, tai negaliu
atsidžiaugt, vienintelė problema - FM reikalauja laido