Tema: Re: perku grazu telf numeriuka
Autorius: -o-o-
Data: 2009-04-22 16:39:25
ar tikrai? kazkada tikrai buvo mada, dabar jau seniai visi pamate, kad tai
nepraktiska sarelis@work jau ta rase, renki renki kokis septynis penketus 8
655 55555 ir po tu ziuri skaiciuoji ar cia 7 ar 6 ar 8, o gal jau visi 9 :)
Kita vertus atskira nuomone yra, kas yra "grazus" ir "laimingi" skaiciai :))
Cia jau man link Palmyros kvepia...