Tema: Re: perku grazu telf numeriuka
Autorius: Korke
Data: 2009-04-22 12:40:44
kas ketvirti ziuriu atsiradus temai, atsiranda tokiu kaip sitas "ne vaiku".
Pirmiausia tai koks tavo sup**** reikalas kas uzsakovas, o antriausia, tai
turetojui lengvo numerio paskambinti lengviau kai: 1.nusedo batarke mobiloj,
2. neturi mobilos 3. skambini ne is mobilos 4 skambini ne is savo mobilos 5
paciam , nors kaip ir nedaug skambinanciam keletas atveju buvo, kai reikia
pasukti zmogui, o adresbookas neprieinamas (zr. viena is virsuje aprasytu
atveju) ir keletu atveju kai nr grazus, as ji is atminties surinkau be
problemu, iki tol net niekada nesistenges jo isimindineti.
Laukiu pasirodant "fenomenalios atminties turetoju", nes pastaraji karta
tokie arsiai dete tiesas, kad mamos, tetes, broliuko/sesutes, mergos ir
babutes telefus reikia kaip Teve musu zinoti ir paskui ziurek per visus
perskambines susizinosi reikiamo zmogaus nr. kuris pas tave addresbooke buvo
ir galesi pasukti.