Tema: Re: nokia 6300 uz 230Lt
Autorius: Mrlz
Data: 2009-04-13 12:42:16
Aisku :)
As kai tik nusipirkau, is karto nuveziau meistram, kad atristu. O poto po
kazkiek laiko pameginau interneta pasijungt bet neveike :)
# mygtukui irgi nieko nedariau :)
Tai nesuprantu kame cia kampas yra :)
Nes ta telefona nauja pirkau is UK. Tai ten irgi niekas nieko negalejo jam
padaryti.

Tik pats pameginau firmwara naujesni irasyt, bet nepadejo ir tas.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos