Tema: Re: nokia 6300 uz 230Lt
Autorius: Mrlz
Data: 2009-04-12 22:32:34
Nenoriu biznio gadint, bet pats turiu tokia noske is UK. Berods buvo O2
tinkle.
Lietuvoje atriso, bet toks idomus prikolas yra...
Siaip palaikius # turetu isijungti begarse aplinka. Pas mane nieko nevyksta
laikant #.
Kaip pas tave? Ar veikia sis mygtukas?

Ir * ilgiau palaikius ant kitu noskiu nieko nebuna, o maniske bando uzkrauti
www.nokia.com :)

Ir is viso, nera interneto. Ta prasme tele2 ten man atsiunte tuos nustatymus
visokius, ishsisaugojau juos, bet bandant jungtis i interneta raso "Subscibe
to packet data first" ir fsio.
Pas tave veikia internetas?

PS. Kai atriso idejo ir LT kalba, cia neperseniausiai pameginau atnaujint
firmwara per usb laida, tai dingo lietuviu kalba, o pries tai aprasyti
dalykai vistiek nepasitaise :)

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos