Tema: Re: Transformeriai: Nugaletuju kerstas
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-07-06 21:38:54
kaip tik vakar ziurejom, 8/10 man patinka vfx filmai, bet pirma per daug
istemta ipac paskutine ataka, antra tokie smulkus neususipratimai kaip
kad kai susitiko tie du deseptikonai ant dangoraizio stogo kur sraigtu
nusileidimo eikstele padaryta, nu matchmoving dalis neblogai atlikta,
bet colision visiskai nera kai praspyre ta naikintuva robota (f-22/35)
ta prasme nei skierku buvo nei smulkios detales luzo ant krasto juk
tureklu buvo dachuje ir dar truputi o makinos juk ne po kila sveria ir
cia ne siknoi museliu ieskojimas, pasiziurekit i colision kaip optimus
prime lavoneli numeta ant aiksteles kaip skierkos pasipyle - zodziu kaip
  tokio masto filmui labai daug klaidu todel iki 10 nivalit, bet ziuret