Tema: Re: Transformeriai: Nugaletuju kerstas
Autorius: Zulu
Data: 2009-07-02 11:01:35
Geresnis uz pirma dali bent man tai tikrai, tik kad poroj vietu tie
robotiski juokeliai kazkaip jau nelabai i tema, ir pats filmas toks kaip
vienas milziniskas veiksmo kamuolys ir kai gale baigiasi, buna toks jausmas
"Ka? Jau?", nes tokios konkrecios pabaigos kazkaip nera, bet siaip tai
superinis daiktas:)