Tema: Re: Gran Torino [2008]
Autorius: keksas
Data: 2009-07-02 21:23:42
> SPOILER ALERT
> Gal kažką netaip ten supratau, bet eastwudas nebuvo rasistas. T.y. jis ten
> daug kartų kine sakė, kad tuos dipshit'us žudė vietname ir pan. Bet nė
> karto nemačiau, kad jis kažkaip jų nekęstų.

Na o kai atsikrauste naujieji kaimynai, nepastebejai, kaip ispludo mociute?
O kaip ta mergiote apgyne? Isvadino paskutiniais zodziais tuos juockius.
IMHO konservatoriui amerikonui jo vertybiu skaleje siauraakiai stovejo
zemiau uz  juockius, bet po to ivykio pas ji makaulej ivyko permainos. Na
cia kiekvienas pagal save gali interpretuoti.

> Vienu žodžiu - pilną neapykantos pensininką/tipinį_beretę jis suvaidino
> idealiai. Bet man tas filmas nėra kažkuom išskirtinis, už ką turėčiau
> duoti jam daug balų. Na drama ir tiek.

Bent jau kazkas naujo toj dramoj, uz televizines meiles seiles geriau suejo.
Dar niurios spalvos labai patiko, tarsi nespalvota filma ji prisimenu..