Tema: Re: Gran Torino [2008]
Autorius: bullka
Data: 2009-07-02 08:00:43
Heat'o niekas ir nesitikėjo.
O man ten totalus standartas.. t.y. nieko nemačiau kitaip, nei eilinė
amerikietiško suburban'o drama.

SPOILER ALERT
Gal kažką netaip ten supratau, bet eastwudas nebuvo rasistas. T.y. jis ten
daug kartų kine sakė, kad tuos dipshit'us žudė vietname ir pan. Bet nė karto
nemačiau, kad jis kažkaip jų nekęstų. Tiesiog jis nebuvo linkęs bičiuliautis
ir tiek. T.y. norėjo atsiskirti, o bet tačiau kunigas, čiukčia merga,
berniukas, mafukai ir pan. niekaip jam to neleido.

Vienu žodžiu - pilną neapykantos pensininką/tipinį_beretę jis suvaidino
idealiai. Bet man tas filmas nėra kažkuom išskirtinis, už ką turėčiau duoti
jam daug balų. Na drama ir tiek.