Tema: Re: su kuo kovertuot filmo garsa is 5.1 i stereo?
Autorius: PxYra
Data: 2018-02-20 18:30:38
tiesiai i TV per plex, tv mato ir DLNA ir windozes sharus, TV palaiko AC3 ir
DTS tai leidziant video failus jam problemu nebuna ir rodo "audio track 1,
5.1 AC3", px kad nustatymuose TV ir Plex nustatymuose isjungtas AC3 ir DTS
garsas nelabai keicias, HW variantas tai butu tempt HDMI laida bet jo reik
minimum 5metru ir valdyt TV is PC nelabai patogu
P.S. gal kas su MAG priedeliais susidures ir gali papasakot kokios jo kaip
media playerio galimybes? vienokiu ar kitokiu atveju greitu laiku atsiras
MAG 322 greiciausia.