Tema: Re: su kuo kovertuot filmo garsa is 5.1 i stereo?
Autorius: vrm
Data: 2018-02-20 13:02:45
Bbž ar čia į temą ar nelabai, bet plexo serve yra tokie playerių profailai
(linux atveju):
/usr/lib/plexmediaserver/Resources/Profiles/

tarkim Chromecast.xml dabar pas mane yra:
<VideoAudioCodec name="aac,mp3">
      <Limitations>
        <UpperBound name="audio.channels" value="2" />
      </Limitations>
    </VideoAudioCodec>

Bet kituose profailuose, tarkim Plex Home Theater.xml
<VideoAudioCodec name="ac3">
      <Limitations>
        <UpperBound name="audio.channels" value="6" />
      </Limitations>
    </VideoAudioCodec>

Jei pažaidus su tuo reikiamuose profailuose ir atitinkamai pakeitus 6->2 (po
to restartinti plexo servą)