Tema: Re: Sherlock S04E01 jau yra ;)
Autorius: trans
Data: 2017-01-14 14:19:02
na taip "100" erzinančiai vaikiškas, su viskuo sutinku, bet mane vistiek
kabina, net priskiriu B kategorijos serialams pagal savo skirstymą.
Idėja labai gera, veiksmas prasideda kosmose (mano mėgstamiausia tema),
yra gražių mergų, daug stiprių emocijų, daug veiksmo, daug siužeto
posūkių, minčių gilumo tikrai ieškot nereikia :)

A kategorija: topiniai kai žiūri po seriją kai tik išeina, pvz: BB, GoT,
TWD.
B kategorija: kai sulauki sezono ir žiūri urmu po 2-4 serijas kai tik
turi laisvą vakarą, bei lauki kito laisvo vakaro :) Į šią kategorija
papuola dauguma mano žiūrėtų serialų