Tema: Re: Sherlock S04E01 jau yra ;)
Autorius: trans
Data: 2017-01-13 18:30:37
tokios savokos "laukt kol pasidarys idomu" man sunkiai suvokiamos.
Reikia turet begale nenaudingo laiko gyvenime, kad testi serialo
ziurejima jei pilotas ar pirmos kelios serijos vis dar neitraukia.
O bandyt ziuret vel ir vel tai isvis...

Beje ir 100 ir Mars puikus serialai, belieka tik uzjaust kas ziurejo ir
nepatyre jokio malonumo :)