Tema: Re: Sci-Fi naujienos
Autorius: dweller
Data: 2016-01-02 13:26:31
butent, kad BSG buvo normalaus SCI FI kanalo, o ne neaiskaus SyFy ;)
nuo tada tik SGU buvo normalesnis, kiti is esmes vien tik banalus ir kvaili
serialai.
kazkodel pas juos nesuderinami du dalykai - "good writing" ir sci fi
(isskyrus BSG).

the expanse - neaisku kas ten vyksta, ir net nezinau kodel.
turiu dvi teorijas:
1. nes sunku suprasti, ka aktoriai burba po nosimis(man pirmas serialas su
tokiomis problemomis)
2. nes kazkokia xujnia vyksta