Tema: Re: Sci-Fi naujienos
Autorius: trans
Data: 2016-01-02 12:42:18
....kazkaip nesveikai snobiskai nuskambejo. Pvz BSG man visu laiku
geriausias fantastinis serialas. Childhood's End 2015 metu
populeriausias mini-serialas (ne tik fantastikos). Z-Nation gerulis
alternatyva TWD, bet ne visiems. Continum buvo geras pirmas sezonas,
paskui issiseme. Daug zadantis naujas The Expanse. Laukiu kol iseis
visas sezonas.