Tema: Re: Push 2009
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-04 01:34:58
neaisku ties kuriom ten vietom sustojai.

filmas idomus ir itraukiantis, geras operatoriaus darbas, atmosfera,
muzika, aplinka.

su heroes bendra nebent tik tai, kad yra "abilities". palyginus -
serialas butu idomesnis is sio filmo nei is heroes, nes heroes (nors ir
esu fanas) visgi tempiami ten uz ausu ir per daug "tikroviskai
amerikietiski" su savo prezidentais ir samokslu teorijom..

8/10 uz nuvalkiotos idejos (4400, heroes) kitoki pateikima