Tema: Re: Geros komedijos?
Autorius: Kaksht
Data: 2009-04-08 20:56:18
Senator, na sutik kad zmoniu skoniai yra labai skirtingi ir pas kiekviena yra savitas humoro jausmas ;)
Man pvz labai daug skirtingo humoro stiliaus komediju yra juokingos, nuo Pineapple Express (per kuri kine varciausi kedej is juoko) iki jau pamineto Garden State (kuriame zinoma ne tiek daug komedijos, bet subtilesni juokeliai ir komiskos situacijos tikrai priverte nusijuokti). Tas pats Yes Man, ziurejau kine, labai gerai suejo :) Siaip as asmeniskai kai ziuriu komedija, ir daugeli kitu filmu, juos ziuriu atsipalaidavimui, nesuku galvos kas toliau bus, nebandau spelioti, tiesiog atsipalaiduoju ir megaujuosi tuo kas rodoma ekrane. Na ir kas kad mergina atsisukusi su ginklu saudykloje ir privertusi atsigulti visus ant zemes yra cliche, man tai vistiek buvo juokinga ir nelaikau nuo to savo humoro lygio ar tai jausmo blogesniu ar dar kazkokiu kitokiu. Tiesiog pabandyk isjungti analizes ir nuspejimo mygtukus smegenyse ziurint komedijas, atsipalaiduok ir gerai praleisk laika, tam komedijos ir skirtos (beje kaip ir daugelis kitu filmu), taip sakant chillax.
Nieko asmenisko, tik siaip mintis delioju :P

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E