Tema: Re: q: Ekskursantė
Autorius: Trolis
Data: 2014-07-09 14:29:44
2014-07-09 13:29, =G= rašė:
> Aš suprantu, kad režisierius norėjo parodyti alternatyvią istoriją,
> kad, va, ir okupantai buvo žmonės, bet taip tendencingai šviesinti
> mundurą visokiems NKVD generolams, o visus lietuvius pateikti, kaip
> svetimą turtą užgobiančius, neapsišvietusius išdavikus, gali tik
> veikėjas, kuriam ir Krymo aneksija yra savaime suprantamas dalykas.

O kodėl gi ne? Jis gi irgi žmogus ir padarė tai dėl savo dukros, o ne
dėl mergaitės. Tame pačiame filme jis parodė, kaip atsikratė paprasto
kiemsargio, tad balansas atstatytas.

Gyvenimas ir laikai kiti buvo, paralelių su dabartiniais įvykiais irgi
nereikia ieškoti.

Paskaityk auksinį sakalą:
http://recenzijos.blogspot.com/2010/08/auksinis-sakalas.html

ir jo tęsinį (trijų dalių knygų rinkinys)

Ir pamatysi, kad buvo ten visko ir visaip.
Ir šiaip smagios knygos, įdomia tema.