Tema: Re: autorines teises Vokietijoje
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-03-15 23:08:08
as kai gyvenau vokietijoje, tai vienas draugelis lietuvis dirbo tokioje
kontoroje, kuri tuos laiskus ir siuntinejo.

esme paprastas - ten advokatu kontora, juos samdo visi mgm, warner ir
kitokie, jie trackina specialiom programom koks ip ka parsisiunte ir
siuntineja tuos laiskus. ar kelia bylas, neatsimenu, bet galeciau
pasiklaust.